Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

torsdag, april 24, 2008

Full fart!


Noen ganger er livet sånn at det bare trasker og traller i sin vante gang, dagene, går, jobbing, soving og sporadiske sosiale aktiviteter følger hverandre i en svak strøm. Sånn er det ikke nå. De siste månedene har jeg forlovet meg, kjøpt leilighet, fornyet passet, sagt opp jobben og forberedt meg på ny. Aimée tok også valget å slutte som au pair til sommeren. Med alt dette følger et dypdykk i dokumentjungelen og i planleggingskalenderen. Begge deler er ganske ukjent territorium for min del. Har bare dyppet meg litt når det har vært mest nødvendig.

Oppi alt dette fant vi ut at vi trengte en avkobling fra byens larm, PC-skjermer og strukturerte kaos. Vi tok en tur til Skogseid med telt (lånt av Arnstein og Livia siden vi ikke fant mitt før på tirsdag) og tilbrakte helgen der. Der var det bare en båt, et vann, en øy, fuglesang, oss selv og ganske lite fisk. En ørliten røye var litt skuffende etter to dagers fisking, men alt annet var superdupert... kanskje med unntak av temperaturen om natten. Været var helt elefantastisk og alt dette gjorde underverker for kropp og sjel før vi satte i gang med nye utfordringer i dagliglivet. Oppi alt dette må vi si at vi har følt oss velsignet i ting vi har begitt oss inn på. Det er vi takknemmelige for!

Over til noe annet: Ryktene sier at selveste Solar Plexus OG Streckbenk skal gjenforenes i Oslo i nær fremtid. Mer om dette kommer kanskje senere...

1 Comments:

Blogger tb said...

Solar Plexus rocks!!

12:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home