Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

fredag, januar 07, 2005

Snart tilbake i regnværsbyen

Mælakollen; Faktisk 3 turer på 17 år! Jeg, Steinar og Jessi (hunden) tok en tur opp der i går. Som du kan lese på Steinars blogg fikk vi kontakt med levende skapninger via luft. Hunden var ivrig og jeg ble svett! Nå kjenner jeg at jeg har fått rikelig dose med julekaker og slaraffenliv, og jeg kjenner meg klar for å komme tilbake til Bergen. Det har vært en fin jul (bortsett fra tragiske hendelser i Asia), og i motsetning til før i tia synes jeg den varer akkurat passe lenge. Gleder meg til å komme i gang med hovedprosjekt, korinter og kafe, innebandy, nytt rollespill (noen som husker navnet?..Gnukk,Gnom, Troll?), St.Halvardsvei, turer og alt det andre.. Vi sees!

1 Comments:

Blogger Steinar said...

Var det ikke Draug?

4:31 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home