Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

lørdag, oktober 31, 2009

Testing, testing...


Her var det stille gitt. Har hatt griseinfluensa light (nøff-nøff) en ukes tid nå. Er på bedringens vei, men det går sakte. Håper på å være klar for jobb på mandag. Jaja.. Når man er i en sånn modus sveiper man over det ganske Internett et par ganger, og siden jeg har merket meg at både slekt og venner har innsett at det finnes mer mellom Facebook og Twitter, måtte jeg ta en titt innom MIN blogg også. Den hadde vel strengt tatt sin heyday i de glade 2005-2006-åra og sin siste sporadiske hilsen for halvannet år siden, men den ble vel aldri stengt av den grunn. Aner ikke om jeg skal starte for fullt igjen, men dette er da i alle fall noen skriblerier.


Siden sist jeg skrev her har det skjedd så mange fundamentale ting at det blir vel litt voldsomt å oppsummere i detalj. Jeg har giftet meg (to ganger med samme vidunderlige kvinne), gått fra 20-årene til 30-årene, kjøpt leilighet, begynt i ny jobb og mistet faren min for å nevne noe. Det har vært opplevelser fra det lyse spudlende til den dype sorg for å si det sånn. Likevel går livet på en måte i sin vante gang. Akkurat nå er altså hovedfokus å bli frisk som en fisk. Legger ved et representativt bilde av utsikten vår.


Jeg får følge med litt og se om det blir litt fres i bloggingen blandt venner og kjente igjen. Det er egentlig da det er moro. Ellers så stikker jeg kanskje innom til neste år? Hei så lenge!

4 Comments:

Blogger Steinar said...

Lest: Steinar.

12:04 p.m.  
Blogger tb said...

Lest:Torbjørn (kommer til Bergen en tur den 17)

12:55 p.m.  
Blogger Maria said...

Åj se her! Ja da føyer jeg meg i rekken av de som har lest. :) Morro om du begynner å blogge igjen! :)

8:33 p.m.  
Blogger Maria said...

Hallo..? Er det noen her..?

9:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home