Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

mandag, januar 10, 2005

Tilbake i Bergen.

Nå sitter jeg nå her på skolen og lurer på hva jeg skal velge av valgfag dette semesteret. Valgene står bare mellom PLS og Offshore Instrumentering, så jeg finner det nok snart ut. Jeg slipper uansett å ta opp igjen spansken. Jeg besto i et språkurs med et språk jeg ikke skjønner et kvekk av! Mulig det er noe feil med eksamensformen, men sånn er det vel i ganske mange fag; man trenger ikke å kunne det for å klare det. Uno, dos, tres, catorce ! (Bono kan heller ikke telle på spansk).

6 Comments:

Blogger Steinar said...

Du STO??? Fantastisk :) PLS er jo konge da... Ihvertfall med de hauggamle greiene vi hadde på Klosterskogen...

12:16 p.m.  
Blogger Maria said...

Gratulerer med bestått spansk eksamen! Eg lure på om catorce e mer i retning av fjorten. D e d jaffal på fransk. Men hey! Hvis ikkje Bono kan telle på spansk så ser eg ingen grunn t at du ska kunne d heller! :) D finnes mye kunnskap av mer nyttig art ute i verden enn å kunne telle på spansk!

PS! Første episode av Brødrene Dal komme på lørdag!!!

4:06 p.m.  
Blogger *Kristin* said...

GRATULERER!! :) Du besto!! Så utrolig bra! Tror ikke jeg skal briefe med mine spansk-kunnskaper akkurat, når det finnes en sånn ekspert her;) Men tysk derimot! Så jo på "Støvelen" ("Das Boot") her om dagen:)
Lykke til videre i Bergen forresten, så kan det jo hende at vi plutselig sees igjen:)
*K*

5:30 p.m.  
Blogger Torbjørn said...

Hola Senôr. Como esta les es piransa? El loco, es bambino del a Vega. Dos Tres Quatro. Amiogo les es espana stoa, congratulara. Les Major.

3:12 p.m.  
Blogger Arnztein said...

Muy bien¡
Una Coca-Cola por favor!
Kebab es la musho sauo¡
..
Klar for helg og tur Larsegutt?
-a-

1:17 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hola Lars!
Sé también hablar español del pedacito. No soy muy bueno, sino que espero que usted entienda:)

4:41 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home