Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

mandag, januar 17, 2005

Mandag middag blues..

Rart hvordan en helg kan gå så fort uten å gjøre noe særlig. Vel, har da gjort noe da. Var som nevnt på konfirmanttur til Lagshytta uten deltagere. Mangel på deltagere ble løst ved at de yngste (jentene) ble degradert til deltagere (også kalt gruppe 3) som fikk hovedansvaret ved kjøkkenbenken som seg hør og bør. Lederne (gutta) tok seg av vannhenting og den slags. Man kan tydelig se likhetstrekk mellom denne turen og Korinter-turen i fjor vår, bortsett fra at det da var langt flere mennesker med (6 i stedet for 4). På menyen var det bl.a pannekaker med bacon, egg og og bacon, taco og ostesmørbrød. Uten dette hadde vi nok ikke klart den tunge veien tilbake til bilen. På søndag var jeg på første besøk hos ekteparet Rønjom Isaksen og fikk servert boller og kakao. Med andre ord en svært bra helg. Jeg kan forøvrig nevne at vi endelig har fått oss ny samboer i St. Halvardsvei 11a! Hun heter Lise og jeg vet ikke så mye om henne bortsett fra at hun har studert i Trondheim og at hun er et skikkelig ordensmenneske (hjeeeelp!). Hun virket likevel ganske hyggelig og jeg tror det kan bli bra! I kveld skal jeg til Steinar for å se Brødrene Dal. Jippiiii! Nå er jeg sulten..

4 Comments:

Blogger Steinar said...

Hjertelig velkommen skal du/dere være. Blir stas det. Brødrene Dal er fortsatt... vel, Brødrene Dal!

7:40 p.m.  
Blogger *Kristin* said...

Hyttetur uten særlig dekning ja.. Skal vel godta den. Så lenge du husker min så!:)
Høres jo ut som en super-duper tur forresten! Pannekaker med bacon og greier!
Spurte kjørelæreren om sannsynligheten for at jeg fikk lappen. Han likte visst ikke å si noe om det i prosent, men jeg fikk lurt ut et tall likevel. Og gjett hva han sa!!??!! 75% her også:)

6:15 p.m.  
Blogger Lars said...

75% burde holde. Det gjorde ihvertfall det en novembermorgen i 1996 med 2 timers søvn som grunnlag...

12:12 p.m.  
Blogger *Kristin* said...

Da er det kanskje håp for meg også:)

7:28 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home