Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

onsdag, januar 19, 2005

Snø

I dag har det vært både snø og sol i Bergen på en gang! Endelig godt jeg har sittet inne og jobbet med skoleting.. Vår nye sambis Lise viser seg å være et skikkelig ordensmenneske, så i dette øyeblikk får fellesarealene i St.Halvardsvei 11a en skikkelig oppdatering med tanke på organisering og plassering. Dette kan føre til at jeg blir flinkere til å holde det rent rundt meg også. I hvertfall så lenge hun er ny og litt ukjent. Vi får se hvordan det går. Nå skal jeg følge med videre på dagens Hattrick-kamper. I dette øyeblikk leder Steinar 1-0 over meg, det er 0-0 mellom Maria og Torbjørn (!!) og Ivar leder 3-1 over noen ukjente. Deretter er det rake vegen hjem for å finne litt mat. Hvis jeg finner noe da... Kjenner jeg behøver litt trening også. Har jo kun spist f.o.m. jul!

7 Comments:

Blogger *Kristin* said...

Snø og sol i Siljan også idag! Merkelig vær altså.. Så koselig med ny sambis! Enda godt dere får noen som kan rydde litt opp i St.Halvardsvei 11a. Husker godt da jeg var der i høstferien. Vaseline på dørhåndtaka, eddik i syltetøyet, salt på tannbørsten og fullt kaos i CD'ene!?! Nei, sånn kan man ikke ha det! Hils til Lise og si at det er på tide noen får skikk på dere!;)

7:26 p.m.  
Blogger Maria said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

7:41 p.m.  
Blogger Maria said...

Åj! Eg har glemt å sjekke de andre resultatene. (Ivar og Steinar og din og sånn) Kanskje eg ska gjørr d nå...

D blei jaffal 2-1 t Torbjørn t slutt! Men ikkje uten ein real kamp! Guttane mine stod på t siste slutt! Og eg må jo sei meg fornøyd med resultatet tross alt! Eg fekk jo jaffal ikkje bank! :-) Så kan dokker skylde alt dokker vil på nye formasjoner og reservelag... *bla bla bla, I can't hear you* *ler* :D Neida! Eg e klar over at det kanskje hadde gått litt verre hvis Rez hadde satt alle kluter til! Nok om d! Ha ein god dag!

12:24 p.m.  
Blogger Maria said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

12:26 p.m.  
Blogger Torbjørn said...

Maria og Co. var bedre enn forventet, jaja.

4:05 p.m.  
Blogger Maria said...

D e jo ikkje min feil då Ivar! D e denne fantastiske mac'en min som eg e så glad i! Etter å ha prøvd å publisere kommentaren min to ganger, gav eg opp og prøvde igjen på skolen. Resultatet blei at plutselig blei alle tre publisert! Artig opplevelse! :-)

2:42 a.m.  
Blogger Lars said...

Kan bekrefte Ivars påstand. At jeg skulle rake veien hjem var bare noe jeg trodde da. Naive meg...

9:20 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home