Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

fredag, januar 21, 2005

Enda mer snø!

Nå begynner det å ta av med vinteren i Bergen! Vurderer en skitur over vidden i morgen hvis det fortsetter sånn (jaaa...for det er sannsynelig!). Nå er det snart helg. Må bare få gjort et par, tre innleveringer og sånn først. Ellers er det filmkveld et annet sted enn hos meg i kveld. Irene har kapret kvelden i huset. Oppfordrer forøvrig alle til å klikke på linken til Kristins blogg og gratulere Steinars lillesøster med lappen. En stor dag! Jeg husker da jeg var ung...osv... Ha en god og muligens snørik helg!!

3 Comments:

Blogger Maria said...

Filmkvelden blir hos meg i Olav Rustiesgate 9, 2 etg, leilighet 204. For alle de som klarer å snike seg forbi Hjørdis' overvåkende blikk! Pass på å ikke syng i gangen, da klikker de søvnløse naboene! :-)

Snakkes

12:03 p.m.  
Blogger Steinar said...

Sitter her og lurer på aking fra fløyen i morgen selv. Artig med snø. Måtte det vare...

4:18 p.m.  
Blogger Lars said...

...og aking ble det!

9:21 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home