Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

torsdag, januar 27, 2005

Slutt på moroa?

Nå har snøen holdt seg kald og rolig nesten en hel uke i byen. Som kanskje noen har lest på Anne Jorunn sin blogg har dette fått meg i strålende humør. Overgangen fra kaldvær til mildvær er imidlertid ikke fullt så morsom, så dere risikerer å møte en Lars full av harme på korøvelsen i kveld (tror vel egentlig ikke det, men harme er ett morsomt ord....). Det har forresten blitt altfor mye værprat på denne bloggen. Vær er lett å prate om hvis man ikke har noe annet å meddele, så da blir det gjerne noen tanker om snø og slaps. Har i det siste jobbet en del med hovedprosjektet, og regner ikke med at det er noe morsommere å lese om det er enn i bloggen vår , så jeg tror jeg lar være å legge ut om det i det vide og det breie. Skal prøve å rote litt dypt i hjernebarken (vet ikke helt hva som ligger der), og hoste opp noe mer kreativt en annen gang. Ha en strålende torsdag. Hjertelig hilsen Kjipe-Lars!


2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei du!
Jeg har lært å kikke på bloggene til folk. Jippi!
Har Gry vært og kikka også? Eller lar du være å si sånt til mamma....
God dag, uten spansk. Quatro er fire. Jeg kan telle muntlig til ti. Søstra mi lærte å telle til hundre på spansk på ei natt. Veddemål den gang hun var ung hjelpepleier, og en pasient kunne spansk.

5:51 p.m.  
Blogger Lars said...

Hei, hei! Og hvem er så du?

1:49 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home