Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

fredag, september 09, 2005

Jeg har fått jobb!!!

Da var ventinga over!! Både med hensyn på penger fra Lånekassen og ikke minst JOBB!! Jeg er både superglad og litt småredd på samme tid. Uansett utrolig deilig å slippe å vente lenger. Jeg får tilsendt et tilbud som jeg skal signere + fylle ut ønsket dato for jobbstart (det vil si så snart som mulig). De gir meg også mulighet for å ta ut permisjon for eksamenslesing. Nå kan jeg endelig fokusere skikkelig på de tingene der. Må bare komme meg over gledesrusen først!

Hmm... Har ikke noe mer å melde foreløbig, bortsett fra at det er fint vær i Bergen i dag!!

5 Comments:

Blogger Steinar said...

Grattis! Vi snakkes hos Torbjørn og Kjersti!

-www.steinar.tk-

5:49 p.m.  
Blogger lilleoter said...

Har jo allereie gratulert deg men: Gratulerer!

2:25 p.m.  
Blogger Maria said...

Hurra!!!

11:54 p.m.  
Blogger *Kristin* said...

Masse mer GRATULERER!!:D

4:01 p.m.  
Blogger Torbjørn said...

Grattis pakkis

3:03 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home