Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

torsdag, august 25, 2005

Back to planet reality

Da har jeg unnagjort de 17 dagene nordpå med min kjære bror og deretter Lars Tore fra klassen. Dagene besto av fisking i elv, fisking i sjø, molteplukking og ikke minst to lange overnattingsturer på fjellet med to overnattinger i telt på hver tur. Den første av turene gikk fra Okselv på Sennalandet over fjellet til Porsangerfjorden. Selv om terrenget var luksus å gå på så var det sannsyneligvis den lengste fisketuren jeg har vært på noen gang. At jeg ikke hadde vært på en sånn tur på lenge viste seg på føttene i form av to svære blemmer, en tånegl som sa takk for seg og en belastningsskade på ankelen som dukket fram igjen etter et år. Jaja, noe må man da ofre for å leve i pakt med naturen. Det gikk uansett fort over med hjelp av litt støttebandasje sånn at jeg kunne fortsette med turer resten av oppholdet. Et fint opphold var det med god fangst både av fisk og molter (2,7 kg er mye i Larse-skala), og dagene gikk fort.

Nå merker jeg at det ikke er så morsomt å ha ferie lenger. Alle andre er jo opptatt med "viktige" ting og jeg begynner å kjenne den snikende følelsen av at det er ting som bør gjøres i løpet av høsten. I kveld blir siste dag med sosiale aktiviteter med øjeruskene, og på mandag kommer jeg vestover. Gleder meg til å se folk igjen!

På tirsdag skal jeg i nytt intervju hos bedriften jeg var på intervju hos 11.juli. Jeg er lei av at de aldri vil gi meg et svar, men jeg får vel gjøre mitt beste. Ha det fint alle lesere!

1 Comments:

Blogger Steinar said...

Vi gleder oss til å treffe deg og. Skal vifte hemningsløst med alle pengene jeg har tjent i sommer. Muhahaha! Neida... Bra du har hatt ferie. Hørtes deilig ut. :)

-www.steinar.tk-

6:30 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home