Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

onsdag, februar 16, 2005

Venn

Æ kainn være en venn, æ ser at du faller, æ ser at du faller.
Du vil reise dæ igjen...

Min ferske samboer Lise ble litt irritert på meg for at jeg så på Svisj og spilte denne sangen på full guffe en mandag morgen. "Nå har jeg fått den på hjernen.. Jeg hater den sangen" sa hun. Noen sanger er sånn at etter x antall gjennomlyttinger blir de bare irriterende. Jeg må imidlertid innrømme at jeg liker denne sangen sånn ganske godt foreløbig. Den får meg ikke til gråte av glede, men den er grei liksom. Jeg tror det er en sånn sang halvparten av befolkningen liker og resten hater. Jeg er litt nyskjerrig på hva DU synes. Føler du at du blir glad når du hører sangen eller får du lyst til å fikle med våpen? Eller ingen av delene?

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vil gjerne fikle med våpen stort sett heile tida, men har ikkje noko imot "flodbølgesangar".

3:39 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Tjo og hei! Og drops til meg! =)

3:40 p.m.  
Blogger Steinar said...

Foreløpig er det en helt ok sang. Ingenting å lage rabalder for hverken den ene eller den andre veien for mitt vedkommende. Men det er klart hvis man blir eksponert for den i alle kanaler om igjen og om igjen og om igjen og...

Så kan det hende det blir pittelitt irriterende.

4:54 p.m.  
Blogger *Kristin* said...

Sangen er vel i og for seg helt grei den, men skjønner jo at folk kan bli en smule irritert av å høre den om og om og om igjen... Ingen våpen fra min side, og jeg håper for all del at du lar brødkniven ligge denne gangen!!??!!

5:45 p.m.  
Blogger Arnztein said...

..Eg tror faktisk eg e gla eg ikkje har hørrt denne sangen det e snakk om ennå.. Mulig fordi eg ca allre gidde hverken sjå på tv eller hørra på radio?
Kem som synge an?
-a-

5:25 p.m.  
Blogger Live Mari said...

Jeg må si at jeg er ganske så lei denne sangen!! Når en går to dager i uken og hører på P4, blir man litt lei og får lyst til å kaste diverse ting gjennom luften for å treffe radioen. Bedre blir det heller ikke når du prøver å ignorere sangen ved å gå inn i et annet rom og så kommer en og synger høyt og ikke så altfor pent på denne sangen. Kan det ikke være slutt på alt pratet om flodbølgen nå. La oss heller fokusere på andre katastrofer i verden der vi kan hjelpe!

7:49 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Du verden så livat det er i bloggen din........ det skjer for mye i livet ditt når ikke du har tid til å fortelle om det. God dag og kveld og så videre og så videre.. vigdisisiljan

9:48 p.m.  
Blogger Lars said...

Til Arnstein: Lene Marlin og Espen Lind har skrevet den, og hele den norske popfamilien synger. Må innrømme at jeg er ett hakk mere lei nå enn da jeg skrev innlegget... Enten skjer det for mye i livet mitt, for lite eller så er jeg bare sløv. Velg selv..

1:27 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home