Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

fredag, februar 25, 2005

Midt i natta..

Denne uken har jeg studieuke, også kalt vinterferie. Det er derfor jeg kan sitte her midt på natten, midt i uka uten skrupler og skrive. Har vært en sånn midt på treet vinterferie vil jeg si. Det er jo fint å ha ferie, men det er jo litt begrensa morsomt når alle andre har reist ett sted eller ikke gidder å ha ferie (f.eks folk på universitetet). Grunnen til at jeg ikke har reist hjem til Siljan er at vi har holdt en liten mulighet åpen til å få gjort noe på hovedprosjektet. Denne muligheten kommer imidlertid mest sannsyneligvis ikke før neste uke. Likevel har det vært en ganske behagelig uke. Valgfri døgnrytme, strålende vær og ski-VM på TV. Akkurat det med strålende vær og ski på TV er jo en konflikt i seg selv, men jeg fant løsningen i lommeradioen som jeg fikk av min bror til jul for noen år siden. Kombinertgullet fikk jeg for eksempel med meg fra Løvstakkens topp i sol og vindstyrke 0 m/s... Og ja, Arnstein; Jeg hadde med pipa. I dag var jeg på båltur med Lise på Ulrikens topp. Misslykka bål, men vellykka tur. Planen var egentlig å få gjort såkalt "nyttige" ting denne uka også, men hittil har det blitt med fiksing av sykkel og en liten tur innom skolen. Rommet rydder jeg i morgen.... kanskje. Man driver da ikke med nyttige ting i slikt vær!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heisan. Bare sitt midt i natta og skriv du, virker som om du får brukt ferien fornuftig - og da mener jeg vel ufornuftig. Eller - du har jo litt av hvert du. Hvem er Lise? vigdisisiljan

11:59 p.m.  
Blogger Arnztein said...

Lise e damå te Lars.. Har an ikkje sagt det?
-a-

1:45 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Nei, han har ikke sagt det. Jeg venter og ser - tror ikke alle velmenende venners utsagn om kjæresteri. Lars er god på å være venn også........... vigdisisiljan

12:10 p.m.  
Blogger Arnztein said...

Vigdis:
hehe.. Stemme nok det ja. Det virka bara som det va et "sånn spørsmål".. så då tenkte eg å gje et "sånn svar" ;)
Alltid interresant når slekt (og venner av slekt) stikke innom på blog'ane te folk.. Ekstra festlig å sjå kor møje de då tolke ud frå kommentarar og festlighedar som blir skrevet, og kor seriøst di tar det!
Dyktig gjennomskua må eg sei.. sko tru du hadde erfaring! ;)

Lars: Tilgje meg for å kjøra sånne hjerteslause eksperiment på blog'en din. Ska me bowla snart? ;)

-a-

1:08 p.m.  
Blogger tb said...

Hei Lars;
jeg liker den sangen veldig godt, jeg. Var faktisk litt mystisk for meg akkurat det med den Venn-sangen. Mens jeg pustet og peste på tredemøllen på vektertorget kom stadig vekk den sangen...uten lyd, selvsagt. Odd Nordstoga er jo med! Hurra. Nå har jeg fått høre den med lyd også da..

5:50 p.m.  
Blogger Lars said...

Alle er tilgitt. Skjønner at det kan bli litt oppstyr når jeg plutselig får meg ny samboer, og Arnstein; bowling er jo morsomt, selv om jeg kanskje var litt mer gira før jul.

5:02 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ja, ja. Vinterferien er over skjønner jeg. Ikke noe mer bloggeskriving på Lars nei. Det er masse ny snø i siljan, og sol, og 0 grader - eller mange varme i sola. Tenker du skulle likt å vært her, eller ved breivann, grønli og de traktene. God helg. vigdisisiljan.

4:10 p.m.  
Blogger *Kristin* said...

Ååå... Herrrlig, herrrlig som geografilærern min pleier å si! Steikende sol og utrolig fint vinterlandskap!! :) Dette er Siljan på sitt beste!:)

1:46 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home