Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

tirsdag, mars 15, 2005

Årets første eksamen...

..er unnagjort! I dag hadde jeg eksamen i PLS (programmerbare logiske styringer) som er mitt valgfag dette semesteret. Brukte den vanlige skippertakmetoden, men denne gangen fungerte den faktisk ganske bra. Klarte å komme meg over den oligatoriske "kneika". Eksamen gikk ikke lekende lett, men jeg satte meg aldri fast. Tror det ble litt smårusk her og der, men det får så være.. I morgen skal vi jobbe litt med hovedprosjektet, noe som bare er fryd og gammen i forhold til eksamenslesing. Jeg avslutter onsdagen med turkomitemøte og så er det bare å pakke sammen til påskeferien. Hvis det er noen som har et sterkt ønske om å tilbringe påsken til fjells sammen med meg ikke alt for langt unna telemarksregionen så er det bare å si ifra. Har omtrent ingen planer så vi snakker blanke ark. Er forresten ganske behagelig å være hjemme også, så lenge det er snø til skiløypene.. God ferie!

3 Comments:

Blogger lilleoter said...

Gratulerer med vel overstått eksamen:-)
Er litt for pingle til å ta skippertakmetoden sjølv....enklete vil kanskje hevde at det faktum at eg først no har byrja lese skikkeleg på mitt gigantiske pensum er litt skippertak.....men dei treng eg vel ikkje høyre på vel? :-D

6:11 p.m.  
Blogger Lars said...

Nei. For de mangler forståelse om begrepet skippertak...

11:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Skippertakmetoden funke alltid!!

7:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home