Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

mandag, mars 07, 2005

Frisk som en fisk!

Kanskje ikke 100% i form ennå, men frisk som en slappfisk ihvertfall. Har vært litt småpjusk i det siste. Overgangen fra en overmåtelig sløv vinterferie til jobbing og kurs med mengder av ny informasjon ble nok litt hard, men nå er jeg tilbake i full vigør som dem sier. Når man først skal være litt sjuk er det iallefall koselig man ikke er alene om det. Jeg og Irene hadde et par dager sammen hvor vi kunne sitte foran TVen å si "akk ja", og på lørdag var jeg på paracetparty i Lien60 der både jeg, Arnstein og Torbjørn var litt ute av justering. At Torbjørn har vært sjuk kan du også lese om på hans blogg. I går følte jeg meg frisk nok til å dra en tur i fengselet for å ta en kaffeprat med gutta og nå sitter jeg altså her på skolen klar for å gjøre noe. Jeg har et par innleveringer som jeg har drøyd med å få gjort altfor lenge, og i neste uke har jeg faktisk eksamen i PLS. Når vi i tillegg har kommet skikkelig i gang med hovedprosjektet så må jeg nok innse at det er på tide å gjøre noe igjen. Da er det jo en fordel å være frisk!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ops! Jeg ga adressa di til mammagryisiljan. Så skriv noe om at du jobber og sliter og leverer oppgaver til tida og denslags.

9:54 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eh - den siste anonyme var meg. vigdisisiljan som du sikkert forsto, men sikkert ikke alle andre.

9:55 p.m.  
Blogger Arnztein said...

Skriv tull Lars! Skriv masse tull!!
Skriv om den gongen du.. ..
neidå.. ska vera jille!
Stakkar Lars.. får ikkje vera i fred på bloggesidå si!
Dette blir mesten som når foreldre komme inn på ungdomsklubben og ska henta sønnen sin eller någe!
hehe.. Sjæfsflaut!
;)
Jaja.. kjekt for di det! Det e vel ikkje alltid lett å takla for foreldre at ungane får et privatliv på egenhånd..
Kikker-behovet tar nok snart øvehånd, så om litt ska du sjå at heila slektå di e inne å lese koss du klare deg i bergen! Hehehehe
Ha ein steinbra dag Lars!! :D
Eg e sjuge ennå eg.. hmpf
*tar ein paracet og tusle i seng*
-a-

12:16 a.m.  
Blogger lilleoter said...

Ingenting er så sjukt som en sjuk mann....er det ikkje noko slikt dei seier?;-)

7:59 p.m.  
Blogger Maria said...

Sku akkurat t å sei d samme som deg Anne Jorunn! Men så har d seg sånn at eg her på torsdag trodde at eg holdt på å bli sjuk sjøl, så eg ska kanskje gå litt stille i dørene! ;-) Trodde d spøkte for Oslo-turen min, men d ska mer t enn litt feber for å slå ut denne jentå, så eg møtte opp på Flesland fredag ettermiddag, og reiste allikevel. D gikk bra d! Og eg har hatt ein SUUUUPER tur t Oslo. Har masse lyst å flytte dit sjøl nå! hehe!

8:04 p.m.  
Blogger Lars said...

Har i grunn aldri påstått at jeg har vært i nærheten av dødssjuk, men vi menn er kanskje litt ivrigere på å si ifra at vi er sjuke ja. Det er jo ikke noe å være flau for mener nå jeg...

10:20 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home