Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

søndag, juli 31, 2005

Voi - Voi, som tiden flyr!

Hoppsann! Har egentlig ikke særlig tid og overskudd til å skrive et nytt innlegg nå, men siden det blir så lenge til jeg får sjansen igjen (skal på 17-dagers Finnmarksferie), prøver jeg meg på en ørliten oppramsing av sommeren så langt. Til tross for at jeg ikke har jobbet (har ikke gjort alt jeg skulle hjemme en gang...shame!), har jeg ikke hatt en eneste "nei, nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på-dag". Har hatt det topp, mye på grunn av min tidligere nevnte "reservefamilie", men har blandt annet også gjort dette siden sist (tilfeldig rekkefølge):

Oslotur til Henriette med Kristin som kartleser, 2 bryllup (Irene og Håkon i Sandnes og Tore og Kjersti i Nordheimsund), masse bading og fotballkamper med varierende resultat, sosial omgang med Guttormsen-familien nordfra, jobbintervju hos Bjørge SAAS i Bergen (venter fortsatt på svar), GPS-moro med Steinar og Live, filmredigering i forbindelse med Thailandsturen i fjor hos Magnus, 2 grillfester i hagen, Toto- og U2-konsert med Arnstein, jordbærrensing og mye mer jeg ikke gidder å skrive om for nå er jeg trøtt + at jeg må pakke til i morgen. En stor takk til alle som har bidratt med at denne sommeren har blitt super til tross for hverken jobb eller utenlandsturer og sånn.. Noen av oss sees i Bergen til høsten!

Hilsen en trøtt Lars:)

5 Comments:

Blogger lilleoter said...

Oh my.

11:07 p.m.  
Blogger Maria said...

På tide å investere??

1:14 p.m.  
Blogger Lars said...

Har dere faktisk lest dette?? (henviser til 1 kommentar)

12:47 p.m.  
Blogger Steinar said...

Det blir visst mer og mer av spam på bloggekommentarer og... Litt teit egentlig.

-www.steinar.tk-

3:05 p.m.  
Blogger Lars said...

Nå virker kanskje disse kommentarene meningsløse, men jeg bare testet ut steinars "spam-kommentar-fjernings-oppskrift". Takk til Klumpen. Beklager til alle dere som virkelig hadde interesse for det som sto der.

12:29 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home