Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

mandag, april 04, 2005

Påske, kortur og Knuff

Hu og hei og takk for sist! En liten stund siden jeg har skrevet her nå. Påskeferien var som forventet fin og rolig. Det ble ingen lengre utflukter til fjell og liknende, men jeg fikk i allefall gått over 10 mil på ski i skogene nord for Siljan. Hvis jeg ikke husker feil kvalifiserer 10 mil til gull i distansemerket... for barneskoletrinnene. Ellers ble det et lite sangoppdrag med Steinar og Live Mari i kirken på skjærtorsdag + x antall timers omsorg hos familien Øjerud da min egen familie stort sett befant seg nord for polarsirkelen (noe de gjør fremdeles). Etter ferien har det blitt litt jobbing med hovedprosjektet til tross for en bomtur på onsdag. I helgen var jeg på øvelsesweekend på Askøy med Korinter, men det vet jo flesteparten av dere lesere. Fin tur med fisking (1 stk småsei), padling (0 fisk) og bading(kaldt!)... og selvfølgelig litt synging. Torbjørn fant opp et nytt kortspill kalt Knuff. Flere detaljer om dette kommer sikkert på Torbjørns blogg snart. Jeg anbefaler alle å prøve dette artige, litt småabsurde men relativt enkle kortspillet. Nå skal jeg få sendt avgårde søknader om sommerjobb. Snakkes!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Eh - hva betyr den kommentaren? Og kan du på noen måte gjøre noe med alle oss som plager deg på bloggen?Vigdisisiljan

6:56 p.m.  
Blogger Arnztein said...

Lars kan sei at han ikkje vil tillata anonyme kommentarar på blog'en sin hvis han vil.. men ellers e det umuligt å hindra folk å lesa.. Sjangsen e stor for at folk som går inn på "tery" sin profil komme te å havna på listå øve andre spam-sider som komme med spam-kommentarar på bloggane te folk.. Kjekt!..
jaja.. Fisketur snart Lars?.. eller ei piba på verandaen?.. Lenge siden sist nå!
-a-

11:08 p.m.  
Blogger lilleoter said...

Knuff ruler gata!!! Eg var stolt deltakar av den første runda knuff nokonsinne!! Way to go Torbjørn!

11:09 p.m.  
Blogger Maria said...

Eg har satt Knuff rekord. eg blei K-N-U-F-F K-N... Med andre ord, eg kom t level 2 i Knuff. Någe som ikkje nødvendigvis e ein go ting... Hehe! Men men... You know what they say!!? Dessuten vant eg Ligretto!

12:19 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eh - - revyen i Siljan het i år: hva skjer'a? Det var bare en tanke. vigdisisiljan

11:40 p.m.  
Anonymous Anonym said...

værsåsnillbareenlitennynyhetpåsidendinsåjegslipperåsemeravdentramadoltingenværsåsnilllarsvigdisisiljan

7:19 p.m.  
Anonymous Anonym said...

grrrrrrdenblejoikketattinnhele
denlangerekkenavbokstaverbare
fordidetikkevarmellomrommellom
ordenesåvilledenikketadetinn
jegvillebareslippeåsemertilden
tramatolgreiadenerganskeirriterende

7:21 p.m.  
Anonymous Anonym said...

dumpa tilfeldigvis innom eg :P Men det Hørtes ut som en skikkelig koselig påsketur Lars.

klemz fra
Liv

8:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home