Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

tirsdag, september 13, 2005

Å vaske med Elvis

I helgen var det min tur til å vaske husets fellesarealer (i følge vårt strenge regelverk skal dette skje hver 3. uke for min del), og det er jo i utgangspunktet ikke særskilt festlig. Derfor synes jeg det er fint å ha litt musikk til jobben, og siden Irene har flyttet ut må jeg ty til ferdiginnspilt materiale. Jeg har etter litt testing kommet fram til at den mest egnede musikken er Elvis Presley. Dette er ikke musikk jeg hører så mye på ellers, men til slagere som "Hound Dog" og "Jailhouse Rock" går vaskingen som en lek. Ja, hvis man slipper seg virkelig løs med langkosten blir det faktisk ganske kult (og sikkert litt sær underholdning for de som passerer utenfor). Og hvis vår venn skulle roe ned litt med "Love me tender", så kan man bare gå over til litt støvtørking.

Ellers kan jeg fortelle at jeg begynner i jobben mandag 19.september. Spanande! Foruten vasking gikk helgen med til to innflytningsfester (Torbjørn/Kjersti + Else/Solveig), litt jogging i regnet og en svært hyggelig Odd-kveld hos Steinar og Live. Jeg slang meg forresten med på et 4-mandagers intensivt grunnleggende mattekurs i går. Kan komme godt med kanskje?

PS: Jeg benyttet CD'en "Elvis 30 #1 hits" til husvasken om noen skulle være interessert i å prøve.

1 Comments:

Blogger lilleoter said...

Sei fra neste gang du vaska, så i kan komme og gå forbi utanfor:-D

6:34 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home