Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

tirsdag, desember 06, 2005

Matriser og transferfunskjoner...

...er noe av det jeg sysler med for tiden. Nå skriver jeg egentlig bare fordi jeg føler det er litt lenge siden sist. Dagene preges stort sett av eksamensjobbing og det er jo ikke morsomt å skrive om. Kan likevel nevne at jeg har begynt å vanke med de ukjente folkene i 3.klassen, og at det så langt funker fint.

Litt sosiale begivenheter har det likevel vært siden sist, selv om det blir dårlig med sånt fra nå av. 10200-festen ble jo en ubeskrivelig bra suksess. Vi i Solar Plexus rocket våre første små steg mot verdensherredømme og alle så ut til å trives. Dessuten fikk vi hanket inn respektable 13000 kr til lagshuset! Av andre ting som har skjedd kan jeg nevne Kaizers-konsert, Petra-konsert, kinobesøk med Harry P og o-fagsklubb hos Kvaale/Rismyhr. Kan forresten nevne at Arnstein i dette øyeblikk etter planen skal sitte i et flysete over Atlanteren på veg til sin kjære i Brasil. Det er noen som har det! Jeg for min del må tusle tilbake til mine nye venner i 3Aut og kose meg med litt Matlab og matriseregning.. Johooo!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Flink gutt. Du nærmer deg vel en uke med mange lange dager med tallene og bokstavene dine. Litt pes, stå på, og så er det jul. Det skal bli fint å få noen bergensere hjem til jul. Lykke til, Lars! reservemammaisiljan

8:31 p.m.  
Anonymous Anonym said...

med meg går det i sjukemelding for tida. Er ejukemeldt ut neste veke og deretter vener 14 dagars juleferie. Må berre få med meg X antall avsluttningar, før eg kjem so langt. Lykke til med lesinga!!

6:50 p.m.  
Blogger Arnztein said...

Hei og hopp!
Ville bara gni det inn og sei at eg sidde i 30-35ºC og har det skikkele fett her i Brazil! :)
Ser ud fra vinduet og ner paa straen der det e blaa sjoe saa langt aua kan sjaa.. :D
Va ude aa bada saavidt i gaar, i tillegg te at me laag paa straen leeeeeeenge!
Genialt vaer, og daakk har all grunn te aa vera misunnelige! Sko paa ein maade oenska at fleire kunne blitt med og opplevd dette.. Men paa ein aen maade e det nok ein tur som e greit aa ta aleina.. ;)
Lykke te paa eksamen og greier, saa snakkes me ittequatt!
hilsenonkelreisendearnsteinibrasilsomhardetsinnsyktkultfortia

2:16 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei du! Snart ferdig med store stygge eksamener nå. Håper det har gått bra, og at du får beskjed før juleferien sånn at du kan riktig bare kose deg. Det gjør du vel uansett forresten. Vi sees snart. Håper vi får til å treffes en del ganger. God helg og lykke til med siste.....
reservemammavigdisisiljan

12:42 p.m.  
Blogger Maria said...

Då va d endelig juleferie for Lars og, så då e d vel på tide å ønske god jul på denne bloggen og! :-) Kordan va d å dra på shopping med Steinar? Fikk dokker ordna med julegaver og sånt?

7:22 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home