Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

lørdag, februar 04, 2006

Tiddelibom!


Hei og godt nytt år som har vart i over en måned allerede alle sammen! Jeg ble endelig ferdig med studiene, og jeg lukter allerede litt på ny stilling som ingentingjør i bedriften. Ingenting er bestemt ennå, så sånn info får jeg ta siden en gang. Ellers har jeg vært på diverse kurs, møter og kick-off og begynner å kjenne navn og fjes litt bedre.

På fritiden så langt i år har jeg vel stort sett lagt meg på den vanlige linja med band, lagstrim og generelt sosialt liv. Et ok år så langt altså.

Solar Plexus har nå spilt 4 konserter hvor nummer 3 må kunne karakteriseres som den mest minneverdige. En times konsert i en 25 kvm stor stue fyllt opp med 40-50 mennesker er jo litt utenom det vanlige kan man si. God stemning ble det også! Sist vi spilte var på lagshuset for omtrent like mange, og med et par nye låter lomma. Artig, men nå har vi ingen stående tilbud og vi har endelig tid til å prøve ut nytt repertoar og finpusse litt..

Nå snør det nesten vannrett og jeg er i sløvemodus. I kveld blir det kino. Ha det bra godtfolk!

2 Comments:

Blogger Maria said...

Tror du ikkje d komme t å bli kjedelig å være ingentingjør? ;-)

10:46 p.m.  
Blogger lilleoter said...

nei ingentingjør høres jo fantastisk ut:-D

12:12 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home