Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

søndag, april 09, 2006

Oppramsing, London og påskeferie


Jeg har i likhet med mange andre vært mye sløvere med blogging i år enn i fjor, men det har vel noe med smitteeffekten + at sånne ting kan være morsomst når det er nytt og hipt. Skal likevel prøve å holde det ved like litt til. I det siste har det blitt en del kveldsjobbing og sånn, så jeg har rett og slett ikke giddet å blogge. Vel nok om det, her kommer en liten oppramsing av hva jeg har bedrevet tiden med siden forrige innlegg..

Har vært nokså fast på lagstrimmen. Morsomt og sunt på en gang (bortsett fra enkelte brutale tilfeller av felling av både det ene og andre, samt baller i høy hastighet mot kranium o.l.). Har vært på noen kinobesøk (Jarhead, Match Point ++) og endel filmkvelder hos Steinar. Rollespillet har rullet videre, og vi venter for tiden på en spennende fortsettelse. Noen konserter har det også blitt. Hurra Torpedo, De Lillos'85 og Kaarstadbygget. Ganske forskjellige konserter vil jeg si, men artige opplevelser alle 3. Litt OL-titting ble det også, selv om entusiasmen skjelden nådde de store høyder over våre landsmenns innsats. Har vært på noen fester siden sist. Innflyttningsfest hos Torbjørn og Kjersti og senere også en forsinket en hos Anne Jorunn. Bjørn Ove og Solbjørg har feiret bursdag. Det har også min far, så det ble et besøk hjemme i starten av mars. Qiuzlaget "Ocean's seven" tok endelig gull i Norkirkens popquiz, og det ferske laget "Astrofysikerne" gjorde en litt mer begredelig innsats på Cafe Opera.

Når det gjelder bandet så har vi hatt vår 5.konsert. En konsert som nærmet seg helaftens (14 låter inkludert ekstranummerne) i studenthybelbygget i Løbergsveien. Vi ga oss selv terningkast 4. Noe som skyldes at vi ikke nådde de mest glitrende øyeblikkene på øving på grunn av litt vanskelig lyd og manglende konsentrasjon. Men moro var det! Nå gjenstår det å se om vi rekker å spille mer før vi blir oppløst (bassist og trommis drar østover). Taim vill sjåvv!

Moro var også Londonturen med Maria, Ivar, Anne Jorunn, Bente og Jon David. Jeg har allerede lyst til å dra en ny tur for å se og oppleve mer! Vi var på Abbey Road, Tower Of London, fotballkamp, musikal og mye annet moro. Jeg og Ivar opplevde jammenmeg også det å jogge seg vill i Chelseas gater. Mer om denne turen kan du lese på Marias blogg.

Kan til slutt nevne at jeg endelig blir ordentlig ingentingjør til sommeren! Blir spennende!!

Nå må jeg rydde rommet og pakke sakene før jeg drar en tur hjem til påske. Der skal jeg blant annet lade opp til Skarverennet 22.april (enten med skigåing eller avslapping, eller begge deler). En tur på Odd-Molde blir det også med Ivar. Gleder meg! Tjolaheissann!!

4 Comments:

Blogger Maria said...

Tjolaheissan ja! Tur va knallgøy! Glede meg allerede t neste tur med gjengen! :-)

Håpe eg får oppleve Solar Plexus live in concert ein gang t før dokker oppløses! Pass på å gi meg beskjed neste gang dokker ska spille! Om ikkje aent så må dokker få t ein avkjedskonsert syns eg!

God påske!

10:55 a.m.  
Blogger Monica said...

Det må ha vært ganske mye kveldsjobbing på deg hvis det e det som e grunnen te at du ikkje har skreve på bloggen...Ellers så får du kose deg som best du kan på fotballkamp, håpe ODD knuse Molde, alt aent ville vært flaut for ODD sin del, men forøverig vil eg bare si: HEIA VIKING oleoleoleeo...God påske

10:06 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Så bra du sang i dag. Litt vanskelig visst for de litt bak i kirken å høre teksten, men det er jo deres skyld at de sitter der. Liker deg bedre nede, for da ser de deg. Også. Koselig å se deg endel i påska. Mange skiturer har du vel fått deg og. Før Skarverennet. Lykke til. Men i morgen er det odde-kamp. Kjøre sammen? (ikke jeg da, men.......) reservemammavigdisisiljan

8:52 p.m.  
Blogger Lars said...

Det med kveldsjobbing var kanskje en av de dårligere unnskyldningene jeg kunne komme opp med, men den virket ganske god der og da. Nå er det ikke lenge før kamp, og jeg skal ikke heie på Molde iallefall. Skal ha med meg Åsmund nedover, og skal hente Ivar på stasjonen halv fem, men har plass til flere i bilen..

2:00 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home