Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

søndag, oktober 22, 2006

Vinteren er her!

Da har snøen kommet her i nord. Jeg fant bare et gammelt bilde på nettet. Akkurat nå er det litt finere her. Snø og sol! Det er riktignok ikke så mye snø ennå, men nok til at det har vært hvitt i 4 dager. Så lenge det ikke ligger og jazzer opp og ned rundt null grader så trives jeg med det. På neste tur blir det kanskje skigåing?

Jeg hadde en finfin friperiode i sør. Jeg startet med et besøk hjemme i Siljan hvor mine to nieser også var på plass. Blandt aktiviteter kan jeg nevne produksjon av nyhetssending med videokamera, pannekakesteketur i skogen og masse Ludo/Svarteper. En liten tur innom Steinar og Live fikk jeg også tid til. Var med på premierefyring av peisen.Trivelig!

I Bergen ble det mye sosialt liv. Første øving med nytt band, fengselsbesøk, lagsarrangementer, overnattingstur, dagsfjellturer, bursdag++ Dette ble kanskje et litt døllt referat, men jeg vet at noen setter pris på oppdateringer så..

4 Comments:

Blogger krussedulla said...

syntes det var ett fint referat jeg! så det så ;-p *sende varm klem opp til det kalde nord* Jeg var faktisk en tur i Bergen i helga på lagsledersamling. og Ja, du hørte rett, jeg er i Laget *flire* Håper du har det fint og får mange fine skiturer, snøballkriger, akekonkurranser, lager snøengler, snølykter, snømenn og snøhytter (er mye rart man kan finne på i snøland) *smile*

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

5:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei. Fint med referater i stikkordsform av og til. Får liksom litt av hverdagen din inn på datarommet da. Og det er vel tanken med blog. Nå er du godt i gang med siste uke før friuker - og de ble i Bergen forsto jeg. Jaja. Forståelig det. En annen gang kan det jo bli siljan. Lykke til med nytt band. reservemammavigdisisiljan

9:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

heisann

her på ål e det også vinter.. Kaldt og snøv..
IIIHA, like ikkje snøv ej!! Hugs på at ej e frå det blide vestlandet!!!!!
Ingrid

2:08 p.m.  
Blogger lilleoter said...

Enig me Ingrid om snø...men det trur eg du visste allereie:-)

3:37 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home