Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

søndag, april 23, 2006

Skarverennet


I går gikk jeg Skarverennet fra Finse til Ustaoset. Det gikk bra til tross for at det er 38 km og at jeg hadde minimal grunntrening. Det manglet litt guff i de daffe musklene på slutten, men jeg hadde nok klart å daffe noen kilometer til. Både føret og været var perfekt! Kan anbefales! Det var artig å være litt sosial med folk på jobben også. Hytta vi har på Geilo var så luksus at den nesten ikke kan kalles hytte.

Påsken i Siljan var også fin og avslappende med småskiturer som oppladning + sang i kirken og nok en kjedelig fotballkamp (Odd-Molde 0-0). Denne uka blir det etter planen lagstrim, førstepremieiquizpizza, premierefest på filmen fra London, rollespill og band. Artig for ungan!

2 Comments:

Blogger Monica said...

Odd tapte iallefall ikkje for Molde...Men eg ska kanskje ikkje sei noge for Viking gjør det ikkje akkurat skarpt for tiå...men den trenden komme te å snu når eg ska vær tilstede når de møte Start...tenke det e det så ska te...Uansett, 2 uker mellom bloggene...ikkje værst, eg e imponert

11:18 p.m.  
Blogger Torbjørn said...

Ikkje dårlig. Viking e ikkje så goe, men de komme, de komme de mørke blå. Odd kommer te å gå på en smell... Bryne rykke opp og vinne serien neste år... Me e bønde frå jæren, ska du kjøba potet...

11:13 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home