Larseblogg

Online since 2005. Bloggen for deg bloggen for meg!

søndag, juni 18, 2006

Litt pjatt..


Nå nyter jeg det å ha helg. Det er 2 uker siden sist nå. Jeg ble spurt om å jobbe denne helga også, men det må da være måte på! Selv om jeg har jobbet har jeg også klart å nyte sommeren litt. Jeg har badet to ganger siste uka, og vannet var slett ikke værst, hverken i sjø eller ferskvann. Har også fått med meg essensielle kamper i VM, samt litt grilling.

Det er bare litt over en uke til Roger Waters-konserten nå, så jeg har så smått begynt å glede meg. Jeg har fått personlige rapporter om at det var fantastisk på Norwegian Wood (bildet), så jeg håper han holder seg i form til spillejobben i Stavanger.

Apropos spillejobb. Det ser ut til at Solar Plexus har hatt sin siste spillejobb. I hvertfall i overskuelig fremtid. Blir litt voldsomt å pendle mellom Oslo og Bergen hver uke. Sånn blir det når halve bandet setter utdanning foran musikken..

Ellers kan jeg si at jeg ser frem til Finnmarksturen med Øjeruskene + Roy (familien til Steinar om noen skulle lure). Lenge siden jeg har kjørt den strekninga nå. 7 år siden for å være nøyaktig.

Nei, nå er det vel en kamp på gang snart..

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei og hå. Endelig kika jeg litt på alle bloggene og det var verdt tastinga. De fleste hadde liksom skrevet noe. Flink. Ikke lenge før konsert, og ikke lenge før Siljan -Finnmark. Det blir veldig artig. Vi er så glade for at du ville være med. Turen blir enda bedre da. Vi sees og snakkes. reservemammavigdisisiljan

10:19 a.m.  
Blogger *Kristin* said...

Flere her som ser frem til Nord-Norge tur om ikke så alftor lenge!:) Har så smått begynt å tenke på hva jeg må ha med allerede. Har fortsatt ikke bada, litt skuff.... (Bortsett fra når Roy dytta meg i badebassenget til niesa hans) Håper det ordner seg snart! Sees plutselig!:)

10:11 p.m.  
Blogger Arnztein said...

GRATLA MED DAGEN LARSEMANN! DU begynne snart å nerma deg di.. uhm.. va det 40?
jeje..
Ha ein strålande ferie up north, og hils nissen fra meg! :D
(har alltid drømt om å sei hei te an personligt.. men..)
yeye..
Seeyah bro!
-a-

9:25 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home